Sunday, July 24, 2011

Ειρήνη Παπαδοπούλου...


Το πρώτο x-factor το βλέπατε...Εκείνο που κέρδισε ο Λούκας Γιώρκας… Εκεί πρωτογνωρίσαμε και την Ειρήνη Παπαδοπούλου η οποία είχε και σχέση ένα διάστημα με τον φετινό μας εκπρόσωπο στον διαγωνισμό τραγουδιού της Γιουροβίζιον.
Η τραγουδίστρια κάνει τα μπάνια της όπως και ο περισσότερος κόσμος και ο φωτογραφικός φακός είναι εκεί για να μας δείξει πόσο κορμάρα είναι.

No comments:

Post a Comment